Altındağlı kadınlar maneviyat dolu bir konsere imza attı. Altındağ Belediyesi Kadın Eğitim ve Kültür Merkezleri’nde tasavvuf kursuna katılan Altındağlı kadınlar tarafından düzenlenen tasavvuf konseri, gönüllere huzur verdi. Necip Fazıl Kültür Merkezi’nde düzenlenen konser, büyük beğeni topladı. Altındağlı kadınlardan anlamlı konser… Altındağ Belediyesi Kadın Eğitim ve Kültür Merkezleri’nde ney, bendir, kudüm, keman, kanun, ud ve ses eğitimi alan kursiyerler, muhteşem bir konsere daha imza attı. Necip Fazıl Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilen tasavvuf konseri, dinleyenleri maneviyat dolu bir yolculuğa çıkardı. Koro şefi Ayşe Tekin’in şefliğinde, tasavvuf müziğinin sevilen eserlerinin icra edildiği konser, büyük ilgi gördü. Profesyonel sanatçılara taş çıkaracak performanslar sergileyen koro ekibi, katılımcılar tarafından ayakta alkışlandı. 
ALTINDAĞLI ÇOCUKLARDAN BARIŞ MESAJI
Konserde anlamlı bir de mesaj verildi. Ellerinde bayraklar ve balonlarla sahneye çıkan çocuklar, Filistin’de barış ve sevginin sağlanması dileğiyle balonlarını serbest bıraktı. Türk ve Filistin bayraklarıyla barış mesajı veren minikler, herkesi duygulandırdı. 
“ALTINDAĞLI KADINLARI BAŞARILARINDAN DOLAYI TEBRİK EDERİM”
Altındağlı kadınları başarılarından dolayı tebrik eden Altındağ Belediyesi Başkan Yardımcısı Ahu Özyakup “Tasavvuf, güzel ahlak demek, kardeşlik demek, hoşgörü demek… Dolayısıyla bu ezgiler, bu güzel duyguları temsil ediyor. Koro ekibimiz, sadece kulaklarımıza değil, gönüllerimize de hitap ettiler. Bu konserde seslendirilen tüm eserler, ilahiler, kasideler bir dua niteliğindeydi. Konserin Gazze’ye ithaf edilmesi de ayrı bir anlam ifade ediyor. Başta hocamıza ve tüm koro üyelerimize çok teşekkür ediyorum. Elinize, emeğinize sağlık…” ifadelerini kullandı.
“BELEDİYEMİZE VE BAŞKANIMIZA TEŞEKKÜR EDERİM” 
Altındağ Belediyesi Tasavvuf Korosu üyesi Saime Ünlü “Kadın Eğitim ve Kültür Merkezi’nde ney ve bendir kursuna katıldım. Bendir çalmayı öğrendim. Daha sonra tasavvuf korosuna dahil oldum. Koro şefi Ayşe hocamız bize çok yardımcı oluyor, kendisinden çok memnunuz. Tasavvuf müziği ruhumuza işliyor, adeta kalbimize dokunuyor. Konserimiz çok güzel geçti. Çok emek verdik. Davetliler bizi ayakta alkışladı, çok onore olduk. Bize sundukları imkanlardan ötürü Belediyemize ve Başkanımıza çok teşekkür ederim” sözleriyle duygularını ifade etti.